Gdzie wykorzystuje się systemy przywoławcze?

Gdzie wykorzystuje się systemy przywoławcze?
Systemy przywoławcze są coraz częściej spotykanym zjawiskiem na rynku. Nic w tym dziwnego. Znacznie poprawiają one komunikację i w wielu miejscach stały są urządzeniami, bez których nie da się pracować. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, gdzie wykorzystuje się systemy przywoławcze.

Miejsce nr 1: szpitale

Systemy przywoławczesą wykorzystywane w wielu miejscach. Nic w tym niezwykłego. Służą one do przekazywania informacji i są dużym udogodnieniem. W szczególności można je spotkać w szpitalach. Najczęściej zamontowane są w salach, przy łóżku chorego. W ten sposób w razie potrzeby pacjent wciska przycisk z alarmem, który uruchamia się po tej czynności. To prowadzi do tego, że w pokoju pielęgniarek odzywa się odpowiedni alarm, a na ekranie pojawia się numer sali i łóżka chorego. Nowoczesne systemy coraz częściej zostają dodatkowo wzbogacone o osobiste zegarki, które mają w sobie nadajniki. Noszą je pielęgniarki, dzięki czemu mogą one reagować na wezwanie w każdym miejscu w szpitalu, a nie tylko w dyżurce. W momencie, w którym pielęgniarka udzieli pomocy, wtedy odwołuje alarm poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku, który znajduje się na nadajniku przy drzwiach.

Miejsce nr 2: restauracje

Kolejnym miejscem, w który bardzo często są wykorzystywane systemy przywoławcze są lokale gastronomiczne. Doskonale sprawdzają się one w lokalach samoobsługowych i miejscach, w których są ogrody. W tym pierwszym przypadku najczęściej działa tzw. „Klient START”. Jest to system przywoływania klientów. Polega on na tym, że po dokonaniu zamówienia klient otrzymuje pager i zajmuje miejsce przy wybranym stoliku. W momencie, w którym zamówienie jest gotowe, obsługa wysyła sygnał, że danie jest gotowe i można je odebrać. W ten sposób właściciel lokalu nie tylko usprawnia cały proces, ale też zmniejsza kolejki i eliminuje pomyłki, jakie na pewno się zdarzały podczas wydawania posiłków.

Miejsce nr 3: hotele

Ostatnim miejscem, o którym chciałabym wspomnieć, są hotele, centra SPA, pensjonaty, czy też ośrodki wypoczynkowe. To bardzo uniwersalne rozwiązanie. Sprawdza się ono zarówno w dużych, jak i małych obiektach. W hotelach bardzo dobrze sprawdzają się systemy przywoławcze, które są zamontowane w pokojach gości. Pozwalają one na wezwanie obsługi, by np.: zamówić śniadanie lub budzenie na konkretną godzinę. To bardzo wygodne rozwiązanie, które sprawia, że gość czuje się komfortowo i cieszy się z pobytu.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://kubacka.pl/system-przywolawczy-z-perspektywy-uzytkownika
http://ludzie.biznes-firma.pl/forum/post18005.html#p18005
http://f.kafeteria.pl/temat/f2/powiekszenie-punktu-g-p_5734398
http://idiom.waw.pl/jaka-centrala-telefoniczna-voip-bedzie-najlepsza-dla-twojego-biznesu

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s